کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه لوازم خانگی بدری به دقت ملاحظه فرمایید.
توجه مهم
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه لوازم خانگی بدری هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه لوازم خانگی بدری و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه لوازم خانگی بدری به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه لوازم خانگی بدری است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه لوازم خانگی بدری از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه لوازم خانگی بدری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه لوازم خانگی بدری تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
کاربر یا مشتری(خریدار)
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه لوازم خانگی بدری اقدام کند. همچنین از آنجا که فروشگاه لوازم خانگی بدری یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه لوازم خانگی بدری به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ، ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
توجه داشته باشید که تنها شمارهای است که فروشگاه لوازم خانگی بدری از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شماره سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه فروشگاه لوازم خانگی بدری را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه لوازم خانگی بدری ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه لوازم خانگی بدری است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه لوازم خانگی بدری ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه لوازم خانگی بدری جزئی از اموال فروشگاه لوازم خانگی بدری محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه لوازم خانگی بدری است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه لوازم خانگی بدری محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه لوازم خانگی بدری و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه لوازم خانگی بدری است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت فروشگاه لوازم خانگی بدری و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه لوازم خانگی بدری محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه لوازم خانگی بدری ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://lavazemkhanegibadri.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت فروشگاه لوازم خانگی بدری هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از https://lavazemkhanegibadri.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و ارسال میشوند . فروشگاه لوازم خانگی بدری به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد. کلیه سفارشات با در نظر گرفتن بعد مسافت، 2 تا 4 روز پس از نهایی شدن سفارش تحویل می گردد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت فروشگاه لوازم خانگی بدری به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه لوازم خانگی بدری همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه لوازم خانگی بدری به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه لوازم خانگی بدری محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
جهت لغو سفارشات نهایی شده، مشتریان محترم حتما با شماره های داخلی ما تماس حاصل نمایند. در صورت تاخیر در تماس و یا تماس بعد از ارسال، لغو سفارش تنها با کسر هزینه حمل میسر خواهد بود.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
لازم به ذکر است وجوه مرجوعی پس از تائیدیه شناسایی خریدار و به همان شماره حساب پرداخت کننده واریز خواهد شد.
فروشگاه لوازم خانگی بدری مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه لوازم خانگی بدری محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه لوازم خانگی بدری ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه لوازم خانگی بدری محفوظ است. فروشگاه لوازم خانگی بدری در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه لوازم خانگی بدری میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه لوازم خانگی بدری جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه لوازم خانگی بدری همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکتحمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه لوازم خانگی بدری تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه لوازم خانگی بدری اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه لوازم خانگی بدری ارسال شود.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه لوازم خانگی بدری ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات فروشگاه لوازم خانگی بدری با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. فروشگاه لوازم خانگی بدری در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی فروشگاه لوازم خانگی بدری دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
فارسی تایپ کنید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در فروشگاه لوازم خانگی بدری مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در فروشگاه لوازم خانگی بدری به صورت مصوب تعیین شده است تفاوت قيمت ها قطعات مشابه نشان از كيفيت و توليد كنندگان متفاوت هر كدام از قطعات مي باشد.
ضوابط گارانتی و مرجوعی قطعات
-مشتری می تواند تا 24 ساعت بعد از تحویل قطعه آن را مرجوع نماید. لازم به ذکر است قبول مرجوعی مشروط به تائید سلامت کامل قطعه توسط کارشناسان فروشگاه لوازم خانگی بدری و نیز اینکه ارسال اشتباه از جانب شرکت بوده باشد خواهد بود. لازم به ذکر است هزینه مرجوعی کالا نیز در این صورت بر عهده مشتری خواهد بود.